Kootussa Ravissa

10. maaliskuuta 2014

Sirkusponi


Kuka haluaa itselleen kisakireen temppukoneen? Käy myös sirkukseen!


Heh, nojoo. Hyvin meni Hertta tänään! En kauaa mennyt, kun oli vain puolituntia aikaa käydä tallilla, mutta äkkiäkös siinä ehti läpiratsastamaan. Onneksi H tuntui tosi hyvälle niin eipä siinä tarvinnut jäädä vääntämään. Kokeilin myös kakkoset läpi, ja ne tuli aikas jees!


Ja huomatkaa! Me voidaan vetää kunnon treenejä kotikentällä!!! 
Meillä on nyt kokonaan sula ja aika kuivakin kenttä, tosin ilmeisesti tänään on satanut jonkin verran, niin pieniä lätäköitä on mutta nehän ei menoa haittaa, mä rämmin vaikka kurassa, kunhan vain on sula kenttä. Ai että mikä treenihimo!

Ja taas muuten mulla oli ongelmia kisalupien kanssa... Aiemmin mm. mun vuosimaksut vai jsäenmaksut ei oo menny perille liittoon, vaikka ne olen maksanut. Silloin tuli kiire kansallisten lupien kanssa, koska enhän minä tiennyt että maksut ei ole päivittynyt liittoon... Sitten seurasta soitellaan perään, että miksen ole maksanut maksua, jotta he voisivat lähettää minulle luvat... Siinä sitten selvitettiin liitosta asti mihin mun maksut on hävinneet.
Noh, tänä vuonna odottelin kaksi viikkoa hertan vuosimaksun päivittymistä ja ei näy... Pitäisi päästä ilmoittautumaan kisoihin, mutta en pääse koska hertan lupaa ei ole "maksettu". Nyt ditten taas olin liittoon yhteydessä ja jouduin lähettämään kuitin todisteeksi maksusta. Nyt on luvat kunnossa, mutta meni taas pidemmän kaavan mukaan!

Ja eikun Kipaa selailemaan... ;)

2 kommenttia

  1. Osaako Hertta nousta pystyyn käskystä?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osaa :D mut aika paljon saa pyytää ja tosi varovaisestihan se sen tekee... ei oo ikin tarjonnu ite pystyynhyppäämistä edes hermostuksissaan. Raipan avulla saa pyydettyä, ilman ei :p
      En kyllä siis tuota harrasta normaalisti! Mua pelottaa että alas laskeutuessa sillä vaurioituu tai kuluu etujalat :D pitää vanhaa säästellä :D

      Poista

Jätäthän kommenttisi!

En julkaise asiattomia/provosoivia kommentteja. Risut ja ruusut ovat tervetulleita, kunhan kommentointi pidetään asiallisena!