Kootussa Ravissa

26. marraskuuta 2014

Talvinen kuvahaaste!



Tässä minun ensimmäinen Blogitallin haasteeseen osallistuminen!
Haasteeseen voitte käydä osallistumassa täältä:
 http://toimitus.blogitalli.fi/2014/11/viikon-blogihaaste-talvinen-kuvahaaste.html

Vaikka oikeasti vihaan talvea, niin koitetaan nyt osallistua kuitenkin kun mielestäni minulla on tallessa ihan kivoja heppakuvia talven maisemissa.
Jos nyt väkisin koitan vääntää hyviä asioita talvesta (huonoja asioita voisin listata loputtomiin) niin ehdottomasti pakko myöntää, että onhan talvinen maisema kaunis. Voisin ihailla vaikka millaisia talvisia maisemia, kunhan minun itseni ei tarvitse olla siinä maisemassa läsnä, eli postikortista voin katsella talvea, mutten itse tahdo "siperiaan"... ;)
Tässä kuitenkin 5 talvista kuvaa:

1.
Ehdoton suosikkini. Hertta laukkaamassa 40 cm hangessa! Pakkasta oli 25 astetta, mutta heppa pysyi lämpimänä... ;)
Kuva. Janna Pehkonen

2.
Viime talvelta. Lunta vain 3 cm, mutta pakkasta lähemmäs 30... Mikäs sen parempaa kuin riimu päähän ja leikkimään kentälle!

3.
Ensilumia Etelä-Suomeen ja heti piti mennä kuvailemaan! Kuva marraskuun alkupuolelta

4.
7vuotta treenasin pelkästään kentällä myös talvisin. Hyvin kuitenkin pystyi treenaamaan jos kentän pohja pysyi hyvänä! Lumipohja on todella hyvä ratsastaa, jos se on hoidettu. Kuvassakin näkyy kuinka Herttakin pystyy käyttämään takapäätänsä kunnolla, kun on hyvät talvikengät ja napakka pohja. Kuva vuodelta 2012.

5.
Pörheä Hertta vapaana hangessa
Kuva. Janna Pehkonen

Mikä on sinun suosikki näistä kuvista?
Käykäähän osallistumassa itsekin Blogitallin kuvahaasteeseen!

10 kommenttia

  1. Suosikkini oli sama kuin sinun, eli ensimmäinen! :) Tykkäsin muuten tosi kovasti myös tuosta neljännestä (sulla on muuten siinäkin numero 3 :D)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho hups! :D Kiitos huomautuksesta, meitsi korjaa! xD (tässä syy mun huonoon tenttimenestykseen, en mä ees numeroita hallitse :D )

      Poista
  2. Viimeinen kuva on ihana! :) Toivottavasti tänä talvena tulee paljon lunta, että pääsee hanki treenaamaan ja saa ihania kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko myöntää että toivon kyllä sopivasti lunta jotta pääsisin hankitreenaamaan! Erkylässä on niin hyvät pellot mennä, joten pääsisi Hertta oikein todeteolla kyykkäämään! :)

      Poista
  3. Ensimmäinen oli mun suosikki! :-) Toivottavasti tulis kunnolla lunta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kunnolla, vaan sopivasti.. ;)

      Kunnolla voi olla liikaa :D

      Poista
  4. Aivan ihania kuvia! Mun lempparit oli eka ja vika.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Mun kaverin ottamia joka harrastaa valokuvausta :)

      Poista
  5. Eka ja vika on myös minun suosikki :)

    VastaaPoista
  6. Eka oli minun suosikki. Oli kaikki kyllä ihania.

    VastaaPoista

Jätäthän kommenttisi!

En julkaise asiattomia/provosoivia kommentteja. Risut ja ruusut ovat tervetulleita, kunhan kommentointi pidetään asiallisena!