Kootussa Ravissa

4. helmikuuta 2013

Taas arkistojen kätköjä.

Löysinpä Sukupostista vuonna 2007 otetun kuvan Hertan ja mun alkutaipaleelta. Tämä kuva on siis otettu silloinkun aloitin Herttaa vuokraamaan. Olin itse 17 vuotias, Hertta yhdeksän. Olen tehnyt aiemminkin postauksen, jossa oli 2 järkyttävää kuvaa kun ekaa kertaa ratsastin Hertalla. Suunta on siis ollut huimasti ylöspäin. Tämä kuva kuitenkin on otettu sitten jo, kun olen Hertalla mennyt koko kesän. Eli olen pikkasen saanut sitä jo kulkemaan oikeaan suuntaan, mutta silloin olen pitänyt tuonlaista menoa jotenkin hyvänä, ja ollut siihen tyytyväinen. Kaikkea sitä oppii... :)

Ei Hertta varsinaisesti huonosti tuossakaan kulje, mutta tuolloin se oli mielestäni FANTASTINEN. Nykyään kun katson tuota kuvaa, se näyttää siltä , että kuvassa sipsuttaa pikkusievästi ja etupainoisesti hölköttelevä hepo.



On se kivaa aina verrata kehitystä. =)

Huom, nuo kypäräthän on nykyään ihan old school! :D Vuonna 2007 vielä oli IN!

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttisi!

En julkaise asiattomia/provosoivia kommentteja. Risut ja ruusut ovat tervetulleita, kunhan kommentointi pidetään asiallisena!